چوب اَش کانادا


 

چوب اَش کانادا از برترین و با کیفیت ترین چوبهای ترمووود در بازار چوب ایران  میباشد که به نسبت زیبایی و جذابی و کارایی عالی قیمت نسبتا بالایی هم در مقایسه با بقیه گونه های ترموود دارد.

در بازار ایران دکاموند چوب سانا از معدود وارد کننده های این چوب با کیفیت میباشد .

چوب اَش کانادا  ThermoWood در کلاس دوام I  این گونه چوب با بیش از چرخه عمر حداقل 25 سال، برای کاربردهای خارج از منزل،  کاملاً مناسب است.

  • کلاس دوام 1
  • تعمیر و نگهداری کم
  • سخت و بسیار بادوام
  • مواد بدون گره با کیفیت بالا
  • تاثیر زیست محیطی کم

چوب اَش کانادا یک چوب بسیار سخت و متراکم اما الاستیک است که بطور کسترده برای تولید کمان.دسته ابزار. چوب بیسبال و تمامی مواردی که به استحکام بیشتری احتیاج دارد استفاده میشود.

چوب اَش رنگ نسبتا تیره ای دارد با گره های درشت ولی بافت بسیار منسجم صنعتگران و نجاران چوب مخصوصاً چوب اَش را برای بسیاری از پروژه ها به دلیل خواص فیزیکی همه کاره آن انتخاب می کنند.

استحکام و انعطاف پذیری تنها تعدادی از جنبه هایی است که این چوب را به گزینه ای عالی برای تجهیزات ورزشی، مبلمان، کف چوبی و آلات موسیقی تبدیل می کند.

تقاضا برای چوب اَش از خش خش برگ ها شروع می شود

 

هارمونی منحصر به فرد از رنگ های

طبیعی کیفیت و ظرافت

 

ترمو وود اَش دکینگ دکاموند انعطاف پذیری

را ارائه می دهد.



محصولات  چوب اَش کانادا دکاموند چوب سانا، به دست آمده از جنگل های پایدار در آمریکای شمالی، امکان استفاده در ضخامت ها و عرض های مختلف را فراهم می کند.

محصولات Decking ترمووود  طیف گسترده ای از پروفیل ها را ارائه می دهند که می توانند به راحتی در مناطق ترافیکی گسترده عابر پیاده مانند لبه های استخر، مناطق عمومی، مراکز خرید، محوطه سازی و غیره استفاده شوند.

Decking ترمووود  همچنین مزایایی را با راه حل های نصب آسان در نصب و راه اندازی ارائه می دهد. نگهداری. طبق استانداردهای فنی اروپا در کلاس 1 قرار می گیرد و حداقل دوام بیولوژیکی 25 سال را ارائه می دهد.

چوب اَش کانادا ویژگی های طبیعی را افزایش می دهد تا محصولی بسیار بادوام و پایدار با ظاهری جذاب ایجاد کند.

چرا چوب اَش کانادا نمای خارجی دکاموند چوب سانا؟

چوب اَش کانادا (ASH) به دلیل دوام شگفت انگیز، یک ماده ضروری در صنایع چوبی است. عش درختی سخت با تعداد حلقه های رشد  است و با بافت مواج خود ظاهر زیبایی دارد.

این ویژگی ها باعث می شود که چوبهای اَش Dekamond thermowood به یک ماده چند منظوره، زیبایی شناختی و بادوام تبدیل شود.

اگر به دنبال ظاهری زیبا برای برجسته کردن ساختمان خود هستید، جوب عش بادوام و قابل اعتماد دکاموند  انتخاب مناسبی است.

 


دکاموند چوب سانا فقط از اَش با کیفیت بالا برای تخته‌های  خود استفاده می‌کند که از جنگل‌های به خوبی مدیریت شده در آمریکای شمالی برداشت می‌شود،

جایی که شرایط رشد خوب و استانداردهای خشک کردن سخت‌گیرانه حفظ می‌شود. این محدوده تحت عملیات حرارتی "شدید" آنها قرار گرفته است که مواد را تا حداکثر دمای 215 درجه سانتیگراد گرم و بخار می کند و حداکثر پایداری و رنگ تیره و غنی را در سراسر چوب تضمین می کند.

این فرآیند بدون مواد شیمیایی همچنین رطوبت کم را تضمین می کند، رزین را حذف می کند، قدرت شکافتگی را کاهش می دهد و دوام در برابر پوسیدگی را بهبود می بخشد.

فرآیند  ThermoWood ASH  یک فرآیند 3 مرحله ای اجرا می کند:

  • کوره با دمای بالا - خشک شدن تا حدود 100 درجه، افزایش پیوسته تا 130 درجه، کاهش رطوبت به صفر.
  • گرمای شدید - دما بین 190 تا 212 درجه افزایش می یابد و با رسیدن به هدف به مدت 2-3 ساعت در دمای مورد نیاز نگه داشته می شود.
  • خنک کننده و تهویه رطوبت - دما با استفاده از سیستم های پاشش آب کاهش می یابد، در 80-90 درجه، رطوبت مجدد و تهویه از طریق هسته چوب انجام می شود که در آن میزان رطوبت در سطح 4-7٪ برقرار می شود.

این فرآیند به انواع خاصی از الوار اجازه می دهد تا برای دوره های بیش از 25 سال در فضای باز زنده بمانند - به راحتی از الوارهای تحت فشار عملکرد بهتری دارند.

رنگ آمیزی چوب اَش کانادا

چوب اَش کانادا به خودی خود تیره هستش و اگر رنگی بعنوان کالیته بخوایم روش اجرا کنیم کل تیره میشه و از اون زیبایی خوبش در میاد.

پس چیکار باید کرد همینطوری بیرنگم که نمیشه.

رنگ تکنوس فنلاند یه محصولی داره به نام AQUA TOP این محصول کاملا بیرنگ هستشلی تمام مشخصات یه رنگ خوب مثل آنتی یووی بودن.محافظت در برابر آب و بارون و ... داره داره (از یه رنگ معمولی هم خیلی بیشتر) عملا یه دک اویل هستش.

این محصول رو باید روی چوب اَش اجرا کرد بعدش اقدام برای نصب کرد.به همین راحتی



برای تهیه  چوب اش کانادا باکیفیت میتونین با شماره های زیر تماس بگیرید:

021-46015897

0912-5180610

0920-5180610

 






 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.